Απόπειρες εξαπάτησης μέσω sms και email σε βάρος πελατών της Τράπεζας Κύπρου

Απόπειρες εξαπάτησης μέσω sms και email σε βάρος πελατών της Τράπεζας Κύπρου

Η Τράπεζα καλεί τους πελάτες της να μην καταχωρούν ευαίσθητες πληροφορίες και να καταγγείλουν ύποπτα περιστατικά απάτης.

Η Τράπεζα Κύπρου ενημερώνει ότι, τα τελευταία 24ωρα πελάτες της γίνονται αποδέκτες παραπλανητικών sms, και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (email)  από άγνωστους με σκοπό την εξαπάτηση. Κατά την επικοινωνία ζητείται η καταχώρηση ευαίσθητων πληροφοριών, όπως κωδικό χρήστη και κωδικό πρόσβασης 1bank, κωδικούς 1 χρήσης (OTPs), αριθμούς και άλλες πληροφορίες καρτών, ώστε να αποκτηθεί πρόσβαση σε λογαριασμούς πελατών για μεταφορά χρηματικών ποσών, ή/ και χρήση καρτών τους.

H Τράπεζα Κύπρου προτρέπει τους πελάτες της να μην ανταποκρίνονται στις πιο πάνω απάτες ούτε να αποκαλύπτουν ή να καταχωρούν ευαίσθητες  πληροφορίες τους. 

Τους διαβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται να τους ζητηθούν ποτέ προσωπικά στοιχεία όπως Kωδικος χρήστη και πρόσβασης 1bank, Κωδικοί 1χρήσης (ΟTPs) ή επιβεβαίωσης (VC); αριθμοί και άλλες πληροφορίες καρτών, από υπαλλήλους της μέσω email, sms μηνυμάτων, τηλεφωνημάτων ή αναδυομένων παραθύρων ή συνδέσμων.

Για να αντιμετωπιστεί η απάτη, η Τράπεζα καλεί τους πελάτες της να προωθήσουν κάθε ύποπτο μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]  

Επιπλέον, σε περίπτωση που πιστεύουν πως έχουν μοιραστεί προσωπικά τους στοιχεία με οποιονδήποτε τρόπο, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Τράπεζα στο τηλέφωνο 800 00 800 ή στο +357 22 128000 για κλήσεις από το εξωτερικό. 

Loader