O «ασπρόμαυρος» καλλιτέχνης σχεδίασε το νέο συλλεκτικό μπουκάλι του Ballantine’s

O «ασπρόμαυρος» καλλιτέχνης σχεδίασε το νέο συλλεκτικό μπουκάλι του Ballantine’s

Και είναι υπέροχο

Διά χειρός Joshua Vides το εμβληματικό σκωτσέζικο μπουκάλι

Ο Joshua Vides, o νέος και ανατρεπτικός visual artist που αποκτά παγκόσμια φήμη με την αντιπροσωπευτική 'μαυρόασπρή' του δουλειά, και στον οποίο είχαμε αναφερθεί εκτενώς τις προάλλες, προχωρεί σε μία ακόμη τεράστια και διεθνούς βεληνεκούς συνεργασία.

O εκκεντρικός καλλιτέχνης έχει γίνει παγκοσμίως γνωστός για το ολικό λίφτινγκ αντικειμένων, ρούχων, υποδημάτων και ολόκληρων δωματίων σε μορφή κόμικς, με τις χαρακτηριστικές του μαυρόασπρες και χειρόγραφες εικονογραφήσεις.

Όπως γνωστοποιήθηκε πρόσφατα, το περίφημο σκωτζέζικο ουίσκι Ballantine’s, λανσάρει τη νέα συλλεκτική έκδοσή του σε συνεργασία με τον Vides.

Δείτε το:

γσγσγσ

«Είχα πρωτοέρθει σε επαφή με το Ballantines στο περίφημο αποστακτήριο στη Σκωτία και ήταν πολύ κουλ να μυηθώ στην σπουδαία κληρονομιά του και στη διαχρονική, αυθεντική του παράδοση. Ήμου θετικά διακείμενος απέναντι σε μια τέτοια συνεργασία, καθώς συμμετέχω στην εξύμνηση ενός τόσο παλιού, τόσο γνωστού και τόσο παραδοσιακού brand έχοντας την ίδια ώρα τη δυνατότητα να προσθέσω τα δικά μου στοιχεία, χωρίς να περιοριστώ. Είμαι βασικά κατενθουσιασμένος που συνεργάζομαι με το Ballantine’s!» δήλωσε σε συνέντευξή του ο ίδιος ο Vides, επισημαίνοντας πως πρόκειται για ένα μοντέρνο brand που συμμερίζεται τον δικό του αυτόνομο και ανεξάρτητο τρόπο σκέψης και κοσμοθεωρίας.

ηδηδηδ

Το πλεονέκτημα της συνεργασίας του Ballantine's με τον Vides και ο λόγος που κι άλλα τεράστια brands αποφασίζουν να συνεργαστούν μαζί του είναι βεβαίως ότι η δουλειά του εν λόγω καλλιτέχνη έχει πολύ μοναδική και αντιπροσωπευτική ταυτότητα. Βασικά... έχει ταυτότητα, κάτι που στην εποχή μας δεν είναι εύκολο να αποκτήσει κανείς, ανάμεσα στα τόσες και τόσες χιλιάδες έργα τέχνης που δημοσιεύονται καθημερινά.

Αυτή την περίοδο, λοιπόν, οι φανατικοί και όχι μόνο ακόλουθοι του πασίγνωστου ουίσκι έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν την ολοκαίνουργια συλλεκτική έκδοση του εμβληματικού μπουκαλιού δια χειρός Joshua Vides. Πέρα από το συλλεκτικό μπουκάλι, ο Καλιφορνέζος καλλιτέχνης έχει επιπλέον σχεδιάσει την ετικέτα, τις συσκευασίες δώρων καθώς επίσης και αλλά διάφορα στοιχεία και memorabilia της πλούσιας κληρονομιάς και του πρωτοποριακού πνεύματος του brand. 

ηδηδηδ

Σχολιάζοντας την καμπάνια του Ballantine's με τίτλο Stay True, o Joshua Vides υπογράμμισε πόσο σημαντικό είναι να εμπιστεύεται κανείς τον εαυτό του, να κάνει αυτό που πιστεύει πως είναι το σωστό και να έχει ελπίδα πως όλα θα πάνε καλά, ανεξαρτήτως συνθηκών και συγκυρίας. "Να είσαι ο εαυτός σου και να μην σε προβληματίζει η γνώμη των άλλων. Μόνο εσύ ξέρεις τι είναι το καλύτερο για σένα", δηλώνει ο Vides απευθυνόμενος σε νέους δημιουργούς που θα ήθελαν ίσως ν' ακολουθήσουν τον δρόμο του.

Υπενθυμίζεται πως το μοναδικό ορθογώνιο σχήμα του Ballantine’s Finest, σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να κρύβεται σε ειδικά διαμορφωμένες τσάντες από τους πωλητές, στο πλαίσιο των ελέγχων που γίνονταν κατά την περίοδο της ποτοαπαγόρευσης. Εμπνευσμένος λοιπόν από μία ιστορία 100 ετών, ο Vides δεν επανασχεδίασε απλώς την εικόνα του μπουκαλιού, αλλά μία μοναδική στο είδος της συσκευασία, που θα κάνει σύντομα την είσοδό της στην παγκόσμια αγορά. 

Αναφορικά με το μαυρόασπρο στοιχείο στη δουλειά του, ο Vides είπε πως προέκυψε εντελώς αυθόρμητα και ανεπαίσθητα, αφού ο ίδιος δεν είναι καν απόφοιτος Σχολής Καλών Τεχνών. "Απλώς το έκανα επειδή έτσι ένιωσα" παραδέχεται. "Πιστεύω πως υπάρχουν πάρα πολλοί καλλιτέχνες που ζωγραφίζουν και σχεδιάζουν πολύ καλύτερα από μένα. Φαίνεται όμως πως όταν έχεις κόνσεπτ, ανταμοίβεσαι!  Είναι οργανικό, απλά συμβαίνει!".

kjljkljkljkl

Θέλοντας να γιορτάσει περισσότερο το λανσάρισμα, ο Joshua Vides θα δώσει μία διαφορετική όψη στο φυσικό χώρο του ουίσκι -που δεν είναι άλλος από τα μπαρ- δημιουργώντας εντυπωσιακές ασπρόμαυρες και μυστικές εμπειρίες απόλαυσης ποτού, που θα κάνουν την εμφάνισή τους σε κρυφές τοποθεσίες, από την Πολωνία μέχρι την Κίνα, στις αρχές του επόμενου χρόνου. 

ξφξφξφ

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που κυκλοφόρησε, δηλώσεις έκανε και ο Mathieu Deslandes, Ballantine’s Marketing Director. Συγκεκριμένα σημείωσε: «Το Ballantine’s έχει μία τόσο πλούσια κληρονομιά που μας δίνει τη δυνατότητα να την εξερευνήσουμε κι άλλο μέσω της συνεργασίας μας με τον Joshua. Η προσέγγισή μας είναι πολύ απλή, γεγονός που έκανε όλο το έργο συναρπαστικό και σε άριστα επίπεδα συνεργασίας. Υποστηρίζουμε τους ανθρώπους που δημιουργούν με τον δικό τους τρόπο, όπως κάνουμε κι εμείς με το σκωτσέζικο ουίσκι. Γι’ αυτό και χαιρόμαστε για τη συνεργασία μας με τον Joshua, o οποίος ακολουθεί την ίδια γραμμή στα καλλιτεχνικά του έργα. Οι συλλεκτικές εκδόσεις είναι και οι πιο ανατρεπτικές μας μέχρι σήμερα, γι’ αυτό και ανυπομονούμε να μετατρέψουμε τα ράφια των σημείων πώλησης σε ασπρόμαυρα, σε ολόκληρο τον κόσμο».

Loader