Η παπαρολογία για το φονικό του Στροβόλου, ο Κλεάνθης Ρούσος και το ντροπιαστικό βίντεο του ΚΟΤ

Η παπαρολογία για το φονικό του Στροβόλου, ο Κλεάνθης Ρούσος και το ντροπιαστικό βίντεο του ΚΟΤ

Η παπαρολογία για το φονικό του Στροβόλου, ο Κλεάνθης Ρούσος και το ντροπιαστικό βίντεο του ΚΟΤ
Αυτές είναι οι δημοφιλέστερες αναρτήσεις της AVANT GARDE για το γέρικο έτος που φεύγει

Το σχόλιο μας για την ακατάσχετη παπαρολογία και την (πολύ κυπριακή «ξερολίαση» σχετικά με το φονικό που έγινε στον Στρόβολο τον περασμένο Απρίλιο, (link να δει πριν το κατεβάσουν, αποτελούν τις δημοφιλέστερες αναρτήσεις της AVANT GARDE για το γέρικο έτος που φεύγει.**

Διενεργώντας το τυπικό και 'απολογητικής' υφής σκρολάρισμά μας στα Google Analytics, παρατηρούμε επιπλέον πως στις δημοφιλέστερες κοινοποιήσεις της χρονιάς βρίσκεται και το βιντεογραφημένο ρεπορτάζ που είχαμε δημοσιεύσει για τον Ντίνο και την Αγγέλα, δύο νέους που επέλεξαν να ζήσουν κάπως διαφορετικά από τα περισσότερα ζευγάρια της εποχής και της ηλικίας τους. Ζωηρό ενδιαφέρον έχουν επιδείξει οι αναγνώστες μας και (link για το Casa De Papel να συγκαταλέγεται επίσης ανάμεσα στις πιο διαβασμένες κοινοποιήσεις της χρονιάς.

Προτού λοιπόν υποδεχτούμε το απόκοσμο 2019 και ευχηθούμε στους εαυτούς και στους αναγνώστες μας ακόμη καλύτερα και ουσιαστικότερα θέματα, ας θυμηθούμε μερικές από τις πιο δημοφιλείς αναρτήσεις του 2018:

Γιατί ο Μέσος Πανέξυπνος Ξερόλας δεν μπορεί να αποδεχτεί την αλήθεια για το διπλό φονικό του Στροβόλου

Σύμφωνα με την (απλοϊκή) λογική του Μέσου Πανέξυπνου Ξερόλα, οι προσωπικές διαφορές, η εκδίκηση, τα κληρονομικά, η ψυχική ασθένεια όχι μόνο δεν συμβαίνουν στον οποιοδήποτε αλλά εμπεριέχουν κι ένα ψήγμα ευθύνης, ότι δηλαδή τα θύματα έκαναν κάτι, είτε σκόπιμα είτε άθελά τους, που σφράγισε τη μοίρα τους.

Ο Μέσος Πανέξυπνος Ξερόλας που αλλάζει ειδικότητα ανάλογα με τις ανάγκες της επικαιρότητας (χθες οικονομολόγος, σήμερα Σέρλοκ Χολμς κλπ) επιμένει ότι τα πράγματα “δεν είναι όπως μας τα λένε”. Πάλι κάτι κρύβουν, πάλι κάτι δεν του κολλάει, πάλι η υπόθεση δεν βγάζει νόημα, πάλι είναι μια σκευωρία που στήθηκε από τους πλούσιους και ισχυρούς για να καλύψουν τα πραγματικά κίνητρα. Μια βδομάδα τώρα ακούς τις ίδιες ανοησίες στις παρέες και τις διαβάζεις στο Βασίλειο του Μέσου Πανέξυπνου Ξερόλα, το Facebook (ειδικά σε κάτι γκρουπ ψεκασμένων που μπαίνεις και μετά θέλεις να κάνεις μπάνιο). Κι όλα αυτά γιατί δεν μπορεί να αποδεχτεί το γεγονός ότι ο Μέσος Πανέξυπνος Ξερόλας στην ουσία πιάστηκε μαλάκας. Κι ένας πολύ μεγάλος για την ακρίβεια.

Hint: Ευκολότερο το «κάτι άλλο κρύβεται» από το «κατάπια αμάσητες ένα σωρό μαλακίες» και «οι δράστες είναι τελικά ένα τσούρμο ηλίθιοι».

Ολόκληρη η δημοφιλής ανάρτηση εδώ

Ο Ντίνος και η Αγγέλα ζουν τη δική τους ουτοπία

Ο Ντίνος και η Αγγέλα προτίμησαν να ζήσουν λίγο διαφορετικά από τα περισσότερα νεαρά ζευγάρια της εποχής και της ηλικίας τους. Το σπιτικό τους βρίσκεται αρκετά μακριά από τα βουητά αλλά και τις διευκολύνσεις της πόλης.

«Μπορεί να ακούγεται πολύ ρομαντικό να βγει κάποιος από την πόρτα του με ένα καλαθάκι και να πάει να μαζέψει πορτοκάλια, μανταρίνια, νεκταρίνια και διάφορα άλλα φρούτα και λουλούδια. Μπορεί να ακούγεται σαν σκηνή από ρομαντική ταινιούλα. Για εμάς όμως είναι η πραγματικότητα» μοιράζεται μαζί μας στο βίντεο η Αγγέλα.

Δεν μιλάμε όμως για δύο νέους που απλώς ζουν σε χωριό. «Βρισκόμαστε βασικά στον πυρήνα της Ουτοπίας», τονίζει ο Ντίνος, που όσοι τον γνωρίζουν θυμούνται πως στο παρελθόν υπήρξε μαζί με λίγα ακόμα άτομα μπροστάρης στη δημιουργία και μακροχρόνια δράση της μοναδικής στο είδος της κολλεκτίβας που λειτούργησε ποτέ στο νησί, της Ουτοπίας στην εντός των τειχών Λευκωσία. Μιας Κολλεκτίβας που μπορεί να έχει προσωρινά παύσει τις δράσεις της μέσα στην πόλη, τώρα όμως βρίσκεται σε φάση μετεξέλιξης και ανασύνταξης στην ειδυλλιακή περιοχή της Φλάσου. Με πανοραμική, εκπληκτική θέα στον κόλπο της Μόρφου και τα γύρω χωριά.

Ολόκληρη η ανάρτηση με το βίντεο που τη συνοδεύει, εδώ

Η Κυπριακή Δημοκρατία το τερμάτισε χρηματοδοτώντας... ουροδοχείο σε σχήμα στημένης στα τέσσερα γυναίκας!

Μοιάζει με γκράντε τρολάρισμα όμως δεν είναι: Η Κυπριακή Δημοκρατία είναι ο χρηματοδότης του τελευταίου ίσως προϊόντος που θα σας ερχόταν στο μυαλό με την έγκριση και το έμβλημα της ΚΔ: Ενός ανδρικού... ουροδοχείου σε σχήμα καλλίγραμμης, πληθωρικής γυναίκας στημένης στα τέσσερα και με τουρλωμένο τον αλά-Kim Kardashian κώλο της όπου κατουράς σε μια τρύπα που βρίσκεται στη θέση του κεφαλιού.

Προφανώς όταν είσαι κλινήρης το να κατουράς μέσα σε κάτι που μοιάζει να βγήκε απ’ τον τρισδιάστατο εκτυπωτή νεκρόφιλου serial killer πρέπει να είναι ζωτικής σημασίας, γι’ αυτό και η χρηματοδότηση του καθόλου σεξιστικού προϊόντος από την Κυπριακή Δημοκρατία, την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα Διαρθρωτικά Ταμεία της ΕΕ στην Κύπρο, τα logo των οποίων φιγουράρουν σε εχμ περίοπτη θέση στη φωτογραφία της φοβερής αυτής καινοτομίας:

Εμείς δεν έχουμε παρά να συγχαρούμε την Κυπριακή Δημοκρατία για τη διουρητικότητα διορατικότητα που την χαρακτηρίζει ανακαλύπτοντας και χρηματοδοτώντας τέτοια λαμπρά παραδείγματα επιχειρηματικής καινοτομίας. Φαντάζομαι θ’ ακολουθήσουν κι άλλες παρόμοιες λαμπρές ιδέες όπως πχ δοχείο αφοδεύσεως με τα αρχικά της Συνεργατικής (ΣΚΤ), πυελοδοχείο με τη μορφή του Χαμπιαούρη κλπ.

Oλόκληρη η ανάρτηση εδώ

Ο 29χρονος Κλεάνθης Ρούσος ζητά τον αφορισμό του από την κυπριακή εκκλησία

«Είμαι Κύπριος, 29 χρονών, αρχιτέκτονας στο επάγγελμα και στις 12 του μηνός παρέδωσα την επιστολή που επισυνάπτω στην αρχιεπισκοπή Κύπρου.

Πριν από 28 χρόνια όπως συνηθίζεται στη χώρα μας με βάπτισαν και έγινα μέλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Κύπρου. Στην πορεία της ζωής μου μετά από έρευνα και βαθύ προβληματισμό κατέληξα στο να αμφισβητώ την ύπαρξη του θεού. Στην κριτική μου κατέληξα επίσης στο να αμφισβητώ θέσεις της οργανωμένης θρησκείας σε θέματα του σήμερα, όπως τα δικαιώματα των γυναικών και των ομοφυλοφίλων.

Παρά ταύτα οι ηθικές αρχές και αξίες που αφομοίωσα στη ζωή μου αποτελούν μέρος των αξιών του χριστιανισμού όπως είναι ο σεβασμός, η συγχώρεση και η δικαιοσύνη.

Αυτές οι αξίες όμως δεν φαίνεται να εκφράζονται από τους εκπροσώπους της Εκκλησίας της Κύπρου, κληρικούς και τον ηγέτη της , τον αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο Β’. Θεωρώ λοιπόν ότι η αρχιεπισκοπή δεν ακολουθεί η ίδια τον ηθικό κώδικα του χριστιανισμού, αφού ο κύριος εκπρόσωπός της ασχολείται με τις δικές της εμπορικές δραστηριότητες και προσηλώνεται στο οικονομικό κέρδος. Συχνότερα ακούμε τον αρχιεπίσκοπο να παραπονιέται για εμπόδια που βρίσκει στα εμπορικά του συμφέροντα ή για τις θέσεις του στο Κυπριακό παρά για θέματα αμιγώς πνευματικά. Όταν βαπτίσει, παντρευτεί, ακόμα και όταν πεθάνει κάποιος η εκκλησία απομυζεί οικονομικό κέρδος.

Τώρα που μπορώ να αποφασίσω ο ίδιος λοιπόν, επιθυμώ να αποποιηθώ της ιδιότητας μου ως μέλος αυτού του θεσμού, ο οποίος εν μέρει αντλεί τη δύναμή του από τα μέλη του. Κάθε φορά που οι κληρικοί και ο ηγέτης της εκφράζονται δημοσίως, θεωρητικά μιλούν εκ μέρους και των μελών της εκκλησίας.

Ακούμε όμως τον Αρχιεπίσκοπο να θέλει να ιδρύσει σχολεία για να μην βγαίνουν τα παιδιά ομοφυλόφιλα, να έχει άποψη για το σώμα των γυναικών, να θέλει να φέρει μπουλντόζες να καθαρίσει την πολιτιστική κληρονομιά της Κύπρου. Δεν ξέρω από πού αντλεί το θράσος αυτό αλλά αν το να είμαι μέρος αυτού του θεσμού τον διευκολύνει, θέλω να σταματήσει.

Σκοπός του παρόντος σημειώματος είναι να δημοσιοποιήσω το αίτημα μου με την ελπίδα πως θα εισακουστεί καλύτερα. Στο κάτω-κάτω το δικαίωμα ελευθερίας σκέψης, συνείδησης και θρησκείας, περιλαμβάνει την ελευθερία αλλαγής θρησκείας ή πίστης. Θα έπρεπε να μπορώ να αποποιηθώ τη θρησκεία μου και την εμπλοκή μου σε ένα θεσμό που δεν με εκπροσωπεί» .

Διάβασε τη viral επιστολή του Κλεάνθη εδώ

Unpopular views: Το Casa de Papel είναι χάλια

Στη Μύκονο, παίζουν το Bella Ciao λες κι είναι hit της Rihanna. Σερβιτόροι σε συγχρονισμένη χορογραφία σε γνωστό μαγαζί, δίνουν τον ήχο της επανάστασης κρατώντας πυρσούς και ξεσηκώνοντας το πλήθος. Δεν έχουν σημασία τα σύμβολα (πια) αλλά για την ιστορία, η αδιαμφισβήτητη επιτυχία της ισπανόφωνης σειράς που έγινε γνωστή ανα το παγκόσμιο λόγω Νetflix, κρύβεται πίσω από τη ξαφνική δημοφιλία του αντι-φασιστικού ύμνου που ξεκίνησε από την Αμερική, έφτασε στα στόματα των ιταλίδων εργατριών της Terre d’Acqua και τελειοποιήθηκε από τους αγωνιστές παρτιζάνους.

Η συνταγή της επιτυχίας δεν είναι κάτι χειροπιαστό που μπορεί να αναπαραχθεί εύκολα με τον τρόπο που η σειρά φαινόμενο Casa de Papel διαδόθηκε από στόμα σε στόμα, με το Netflix να έχει ήδη αναγγείλει τον τρίτο κύκλο και μια συμφωνία για περισσότερο content από τον δημιουργό της Alex Pina. Ωραία όλα αυτά αλλά δεν έχουν και ιδιαίτερη σημασία, έγραφε η Miley Cyprus πυροδοτώντας μεγάλες αντιδράσεις από τους φαν.

Ολόκληρη η εμπρηστική ανάρτηση της δικιάς μας Miley, εδώ

Loader