7 απορίες σε μια Senior Account Manager

7 απορίες σε μια Senior Account Manager

Η Έλενα Θεοδώρου από την Orb Communications μάς λύνει τις απορίες μας

Η φράση «τυπική μέρα» δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο της Έλενας Θεοδώρου. Αυτή όμως είναι και η ομορφιά της δουλειάς, αφού εργάζεται σ' ένα περιβάλλον που την ενθαρρύνει να αφήνει ελεύθερη τη φαντασία της σε νέους κόσμους και να δημιουργεί!

Ποια ακριβώς είναι τα καθήκοντα ενός senior account manager; 

Η επικοινωνία με τους πελάτες και η διασφάλιση των αναγκών τους, είναι το Α και το Ω για μία εταιρεία. Αυτόν ακριβώς το ρόλο έχει και ο senior account manager, ο οποίος αποτελεί επί της ουσίας τον συνδετικό κρίκο μεταξύ μίας επιχείρησης και του πελατολογίου της. Ειδικότερα στον τομέα της διαφήμισης, ο senior account manager αναζητά συνεχώς νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες που θα αποφέρουν κερδοφόρες ευκαιρίες στους πελάτες, αναλαμβάνει -μαζί με την ομάδα του- την ετοιμασία στοχευμένων στρατηγικών και την υποβολή προτάσεων για κάθε εκστρατεία ξεχωριστά, ενώ συντονίζει και καθοδηγεί τα υπόλοιπα τμήματα με στόχο την επίτευξη των κοινών στόχων που τίθενται. 

Όταν σχεδίαζες την επαγγελματική σου πορεία, τι φανταζόσουν;

Σίγουρα όχι αυτό που ζώ σήμερα (γέλια). Τελειώνοντας το σχολείο ακολούθησα έναν πολύ διαφορετικό δρόμο από αυτόν που βαδίζω τώρα, αφού είχα αποφασίσει να σπουδάσω λογιστική. Όμως, λίγο πριν συμπληρώσω ένα χρόνο, συνειδητοποίησα πως ο χώρος αυτός δεν ήταν για μένα. Ήθελα κάτι πιο δημιουργικό, που να με εκφράζει περισσότερο. Κάπως έτσι ήρθε στη ζωή μου η διαφήμιση. Από την πρώτη στιγμή που άρχισα να εργάζομαι στον κλάδο, είπα αμέσως «εδώ ανήκω!» και συνεχίζω να το λέω αυτό κάθε ώρα και στιγμή της ημέρας.

Πώς διαχειρίζεσαι τους πελάτες με ιδιαίτερες απαιτήσεις; 

Δεν θα έλεγα ότι υπάρχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις. Ο κάθε πελάτης, όπως και ο κάθε άνθρωπος, είναι μοναδικοί και ξεχωριστοί. Με διαφορετικές ιδέες, προτιμήσεις και στόχους. Τόσο προσωπικούς όσο και επαγγελματικούς. Ωστόσο, υπάρχει ένα κοινό σημείο. Το γεγονός ότι ο κάθε πελάτης αναζητά και θέλει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το brand του. Στόχος μας, στην Orb Communications είναι να είμαστε πάντα δίπλα του, ώστε να το πετύχει. 

Διάβασε Επίσης: Navalny: Το νέο ντοκιμαντέρ που αφορά τον ηγέτη της ρωσικής αντιπολίτευσης και μόνιμο πρόβλημα του Vladimir Putin

 

orb

Τελικά, ισχύει το γνωμικό «Ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο»; 

Θεωρώ πως δεν έχει να κάνει με το εάν κάποιος έχει δίκαιο ή άδικο. Η σχέση ενός διαφημιστή με τον πελάτη του, πρέπει να είναι κτισμένη σε γερά θεμέλια, αλλά και στην εμπιστοσύνη που αναπτύσσεται μεταξύ τους και «ανθίζει» όσο προχωρά η συνεργασία. Βαδίζουμε πλάι – πλάι και είμαστε συνοδοιπόροι τους στον δρόμο για την επιτυχία. Αυτό είναι και το μυστικό, αν θέλετε, της επιτυχημένης συνταγής μας. Στην Orb, δουλεύουμε ως ομάδα με τους πελάτες, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους και αγαπάμε το brand τους σαν να είναι δικό μας. 

Ποιος είναι ο ρόλος ενός senior account manager στην επιτυχία ενός brand;

Όπως προανέφερα, αποτελεί τον βασικότερο κρίκο ανάμεσα σε έναν πελάτη και τα διάφορα τμήματα ενός διαφημιστικού γραφείου. Είναι αυτός που θα κατανοήσει τις υφιστάμενες ανάγκες ενός συνεργάτη και θα προβλέψει αυτές που ενδεχομένως να προκύψουν. Στην πορεία, οραματιζόμαστε μαζί την επόμενη μέρα και κτίζουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με πυξίδα την ομαδική δουλειά και τον κοινό στόχο που δεν είναι άλλος από την ενδυνάμωση ενός brand.

Μια τυπική μέρα σου χαρακτηρίζεται από meetings και deadlines; 

Καταρχάς, να αναφέρω πως για τον τομέα της διαφήμισης, ο όρος «τυπική μέρα» αποτελεί είδος προς… εξαφάνιση (γέλια). Η διαφήμιση είναι ένας ζωντανός οργανισμός -αν μπορούμε να την ονομάσουμε έτσι- και αυτό άλλωστε είναι που την κάνει και τόσο ξεχωριστή. Κάθε μέρα είναι διαφορετική και σίγουρα το αίσθημα της ρουτίνας δεν είναι κάτι το συνηθισμένο. Ειδικά στην Orb Communications, με το σύγχρονο και μοντέρνο περιβάλλον που διαθέτει, τα meetings και τα deadlines δεν καθορίζουν την ημέρα. Οι στόχοι μας το κάνουν. Συνεχώς αναζητούμε και ενημερωνόμαστε για τα νέα trends, ενώ ψάχνουμε καινούργιες ιδέες τις οποίες μοιραζόμαστε μεταξύ μας στα brainstorming meetings. Με απλά λόγια, καθημερινά αφήνουμε τη φαντασία μας να ταξιδέψει σε νέους κόσμους και προσπαθούμε να δημιουργήσουμε κάτι το πρωτότυπο… κάτι το καινοτόμο… κάτι το μοναδικό για τους συνεργάτες μας.

Ποιο στοιχείο του χαρακτήρα σου θεωρείς ότι σε βοηθά να ανταπεξέλθεις σε μια απαιτητική μέρα στο γραφείο; 

Είμαι εκ φύσεως θετική ως άνθρωπος ενώ έχω την τύχη να μπορώ να διαχειριστώ το άγχος μου και να παραμείνω ήρεμη όταν πρέπει να αντιμετωπίσω δύσκολες καταστάσεις. Είμαι επίσης, απίστευτα οργανωτική και διαχειρίζομαι σωστά το χρόνο μου, ενώ προσπαθώ πάντοτε να «κτίζω» δυνατές και καλές σχέσεις με τους πελάτες, οι οποίες θα χαρακτηρίζονται από αλληλοσεβασμό και αλληλοκατανόηση. Όλα αυτά με βοηθούν, πιστεύω, ώστε να ανταπεξέλθω σε μία πιεστική μέρα στο γραφείο αλλά και γενικότερα στον τόσο δημιουργικό και ταυτόχρονα απαιτητικό κλάδο της διαφήμισης. 

 

Loader